체크인 시 부대 비용 발생에 대비해 정부에서 발급한 사진이 부착된 신분증과 신용카드, 직불카드 또는 현금으로 보증금이 필요할 수 있습니다.
특별 요청 사항은 체크인 시 이용 상황에 따라 제공 여부가 달라질 수 있으며 추가 요금이 부과될 수 있습니다. 또한, 반드시 보장되지는 않습니다.
이 숙박 시설에서 사용 가능한 결제 수단은 신용카드, 직불카드입니다. 현금은 받지 않습니다.
알려드릴 사항
이 숙박 시설에는 엘리베이터가 없습니다.
이 숙박 시설의 다른 이름:
Nammavong
Nammavong Guesthouse Guesthouse
Nammavong Guesthouse Luang Prabang
Nammavong Guesthouse Guesthouse Luang Prabang
자주 묻는 질문
남마봉 게스트하우스의 경우 반려동물 동반이 가능한가요?
아니요, 반려동물을 동반하실 수 없습니다.
남마봉 게스트하우스의 주차 요금은 얼마인가요?
오토바이 주차 전용입니다.
근처에 무료 주차 구역이 있습니다.
남마봉 게스트하우스의 체크인 시간은 어떻게 되나요?
체크인 시작 시간은 14:00이며, 체크인 종료 시간은 언제든지입니다.
남마봉 게스트하우스의 체크아웃 시간은 어떻게 되나요?
체크아웃 시간은 11:30입니다.
남마봉 게스트하우스의 위치는 어떻게 되나요?
루앙프라방에 위치한 이 게스트하우스에서 걸어서 5분 이내 거리에는 왓 씨엥통, 헤리티지 하우스, Ock Pop Tok 등이 있습니다. 야시장 및 로얄 팰리스 박물관 또한 15분 이내 거리에 있습니다.
Nammavong Guesthouse 이용 후기
이용 후기
3.0
표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 2개 이용 후기 중 0개
10 - 훌륭해요
0
평점 8 - 좋아요. 2개 이용 후기 중 0개
8 - 좋아요
0
평점 6 - 괜찮아요. 2개 이용 후기 중 0개
6 - 괜찮아요
0
평점 4 - 별로예요. 2개 이용 후기 중 1개
4 - 별로예요
1
평점 2 - 너무 별로예요. 2개 이용 후기 중 1개
2 - 너무 별로예요
1
5.0/10
청결 상태
3.0/10
직원 및 서비스
6.0/10
편의 시설/서비스
4.0/10
숙박 시설 상태 및 시설
4.0/10
친환경
이용 후기
4/10 - 별로예요
George 님, Weatherford
2025년 2월 13일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
This is an older, unkempt property. The room numbers were written on yellow Post-It Notes above each door. I was in two different rooms due to a mix-up. Neither one had soap. The woman running the place asked me how much I'd paid for my room when I came out for breakfast on my first morning, even though it had come with my room. It took nearly ten minutes to explain to her that breakfast was included regardless of how much I'd paid.
George
2025년 1월에 3박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
Kay
2025년 1월 31일
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
WORST STAY, WORST SERVICE.
I’ll avoid this place at all cost
They don’t care about providing a good service, they just want the money from customers, we had the worst experience ever with this hotel and the manager who just shrugged his shoulders when I out right asked if he was the manager. There was no breakfast even though the booking clearly shows there is breakfast included. We had to argue for 10 mins to get breakfast which was just an omelet and a stale baguette.
When we checked in the manager said this is your room for tonight, tomorrow you will be upstairs. We agreed. The next day when I asked for the room change he said he will be back at 12/1 and if we were going out, just to pack all our things and he would move it. We didn’t trust him so we stayed in till 1 pm just for him to say there is no other rooms available.
When we were chatting to hotels.com to see if I can get a refund as it was a none refund room, the manager offered to show me 3 other rooms. Somehow he managed to get 3 empty rooms in the space of 40 mins.
We checked out and checked into a hotel which was absolutely fantastic and closer to town.
The interaction with this hotel and staff really ruined my experience of Laos. I would 100% never recommend this place. Would have preferred to camp along the Mekong than this place.