야외 수영장

래디슨 블루 세부 여행 후기

5 out of 5
래디슨 블루 세부
Serging Osmena Blvd; corner Juan Luna, Cebu, Cebu

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1004개 이용 후기 중 634개" "
평점 8 - 좋아요. 1004개 이용 후기 중 256개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1004개 이용 후기 중 67개" "
평점 4 - 별로예요. 1004개 이용 후기 중 31개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1004개 이용 후기 중 16개" "

9.2/10

청결 상태

9.2/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
라운지 직원들은 매우 친절합니다~~
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2024년 2월 14일
Dear Valued Guest,We are pleased to know that you enjoyed your stay at Radisson Blu Cebu. We are also delighted to know that you liked the hotel as well as the hospitality from our staff. We look forward to have you again. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back in your future travels to Cebu.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

2/10 - 너무 별로예요

HOYOUNG

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2024년 1월 29일
Dear Ho Young,We noticed that you gave our hotel a 2 out of 10 rating for your recent stay, but did not provide any specific feedback. We are eager to hear about your experience so that we can address any issues you may have encountered and improve our services for future guests. Please feel free to share your thoughts with us so that we can better understand your concerns and work towards a resolution.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Best regards,Radisson Blu Cebu Team

6/10 - 괜찮아요

Hoseok

2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2024년 1월 29일
Dear Ho Seok,We noticed that you gave our hotel a 6 out of 10 rating for your recent stay, but did not provide any specific feedback. We are eager to hear about your experience so that we can address any issues you may have encountered and improve our services for future guests. Please feel free to share your thoughts with us so that we can better understand your concerns and work towards a resolution.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Best regards,Radisson Blu Cebu Team

4/10 - 별로예요

Joo Yul

2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 11월 22일
Dear Valued Guest,We noticed that you gave our hotel a 2 out of 5 rating for your recent stay, but did not provide any specific feedback. We are eager to hear about your experience so that we can address any issues you may have encountered and improve our services for future guests. Please feel free to share your thoughts with us so that we can better understand your concerns and work towards a resolution.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Best regards,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

Eun yeung

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
신혼여행으로 다녀왔는데 룸업그레이드가 굳이 필요없고 큰방을 넓게 쓰고 싶었는데 자동으로 업그레이드가 되서 비지니스 작은방을 써서 조금 좋진않았어요.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 11월 21일
Dear Eun Yeung,We sincerely apologize for the oversight with the room upgrade and with inclusion with the Business Club lounge access during your honeymoon. We understand how important this occasion was for you, and we regret that we couldn't accommodate your preference for a larger room.Please accept our apologies for any inconvenience caused. Your feedback is invaluable, and we'll ensure better communication regarding room preferences in the future.If there's an opportunity for another visit, we'd be more than happy to discuss room options directly to ensure a more pleasant and memorable stay.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

JUNGJU

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 10월 12일
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time sharing your positive experience with us. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. We look forward to welcoming you back again for a more pleasurable experience.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

SOYOUNG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
몇년전에 투숙 후 깨끗했던 이미지가 있어서 재방문하였어요. 가성비 좋아요.
2023년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 9월 19일
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay with us again! We're delighted to hear that you had a positive impression from your previous stay and found our hotel to be good value for money.We're committed to providing clean and comfortable accommodations for all our guests. Your continued support is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays. If there's anything specific you'd like to see or any special preferences you have, please feel free to let us know.Sincerely,Radisson Blu Cebu

10/10 - 훌륭해요

??

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 9월 24일
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time sharing your positive experience with us. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. We look forward to welcoming you back again for a more pleasurable experience.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

SANGCHUL

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was very luxurious and quiet, the swimming pool was private, and the internal facilities were well-equipped. Above all, the inspection system was good and I felt safe.
2023년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 9월 2일
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time sharing your positive experience with us. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. We look forward to welcoming you back again for a more pleasurable experience.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Recommended hotel near SM mall Very closed to SM mall, convenient, cozy and clean hotel
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu 님, 2023년 8월 9일
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Radisson Blu Cebu for your recent stay. We're delighted to hear that you found our hotel to be convenient, cozy, and clean during your visit.Our proximity to SM mall and our dedication to providing a comfortable and welcoming environment for our guests are priorities for us. We're pleased to know that we were able to meet your expectations.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Sincerely,Radisson Blu Cebu

10/10 - 훌륭해요

Seung Joo

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 8월 5일
Dear Valued Guest,Thank you for giving us a perfect rating. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. We look forward to welcoming you back again for a more pleasurable experience.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 6월 12일
Dear Valued Guest. Thank you for giving us a perfect rating. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. We look forward to welcoming you back again for a more pleasurable experience.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

SUNGJAE

2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 5월 1일
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your recent stay experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We look forward on your next stay at Radisson Blu Cebu.Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

JIYOON

2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 4월 28일
Dear Happy Guest,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!Sincerely,Radisson Blu Cebu Team

8/10 - 좋아요

Jonghun

2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 3월 23일
Dear Valued Guest,Thank you for choosing and staying with us. It was our pleasure to have you at Radisson Blu Cebu. We are glad that you had a comfortable stay during you visit here in Cebu.We look forward to welcome you back the soonest.Sincerely,

6/10 - 괜찮아요

Kyoungwan

2023년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Radisson Blu Cebu Team 님, 2023년 3월 27일
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. For sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!Best regards,Radisson Blu Cebu Team

10/10 - 훌륭해요

SOOKCHANG

2022년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

DaeSeong

2022년 11월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

CHANG SEOK

2022년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Tae mun

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
조식 종류와 맛이 조금 부족한 것 같아요
2022년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jinho

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
상당이정결하고 서비스도만족했습니다 아마최고같군요
2022년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HEE SUK

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2021년 1월 5일
Dear Valued Guest, Thank you for positive rating. We are glad that you had an excellent stay with us. We look forward to welcome you again in the near future. Sincerely, Hotel Management

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
화장실 청소상태 및 생필품이 준비되어있지 않았음. 참고로 체크인 시간이 11pm 이었음. 흡연구역은 뒷편 수영장 옆으로 상당히 멀리 떨어져 있으니 흡연실이 있으면 흡연실 추천
2020년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2020년 3월 19일
Dear Valued Guest, It is essential for us to receive guest feedback and we sincerely would like to thank you for sharing your review with us. It is with regret to learn that we have failed to meet your expectations during your recent stay with us. As we are constantly trying to improve our service for all our guests, we do take such feedback seriously. Once again, please accept our sincere apology and we hope that we will get another chance in the future to present ourselves in a much better way to you. Yours sincerely, Miriam Wolber Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

SUNG HWAN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2020년 2월 10일
Dear Sung Hwan, Thank you for your positive rating. I am pleased to know that you had an excellent stay at the Radisson Blu Cebu. It will always be our pleasure to welcome you again on your future travels to Cebu. Sincerely, Miriam Wolber Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

HOYOUNG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2020년 2월 3일
Dear Hoyoung, Thank you for sharing a positive rating on your recent stay at Radisson Blu Cebu. We look forward to welcome you back in the future. Sincerely, Miriam Wolber Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Hwa Jung

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요~ 모두 친절해요~~
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 24일
Dear Hwa Jung, Thank you for sharing your kind words. We are delighted to know that you had a good time with us. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
일단 호텔스닷컴으로 싱글침대 체크해서 예약햇는데 호텔측은 퀸사이즈 침대로 예약했다고 주장, 세부가기 몇일전 커넥팅룸 문제로 직접 호텔에 전화해서 퀸사이즈 침대라는걸 알게 되어서 싱글침대로 했다 수정바란다 해서 확답받았지만 막상 체크인하는날은 또다시 퀸사이즈 침대로 예약되어있다고 주장, 첫날 방2개중 1개는 곰팡이같은 냄새가 너무 심함 방 바꿔달라고 전화했지만 무시당함, 다음날 아침 가족들때문에 같은 층 다른방으로 바꿔달라 요청하니 오후 체크아웃되는 방 확인하고 해주겠다고 이야기 들음, 하지만 여행 다녀와서 오후에 방 바꾸자고 이야기 하니 전달받은거 없는지 이상한 층으로 배정, 바꾼 방은 그나마 곰팡이 냄새가 좀 괜찮지만 이불에 뭐 묻어잇고, 가운은 구멍나잇고 같이 간 가족의 다른방은 복도에서 부터 머리아플만큼 냄새가 엄청심함 그래서 복도에 공기청정기 같은게 가동되고 있음, 자기들도 냄새가 심하다는걸 알면 운영안해야 하는건 아닌지? 그리고 방에 있으면 방음 1도 안됨 옆방 대화소리 알람울리는 소리 복도에서 지나가는 소리 문이 잘 안되는지 엄청 쿵쾅거리는 소리 다들림 진짜 옆에 sm몰있다는거 외에 좋은점 1도 없음
2020년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 24일
Dear Valued Guest, It is essential for us to receive guest feedback and we sincerely would like to thank you for sharing your review with us and please accept my sincerest apologies for the inconveniences you went through during your stay. We hope that we will get another chance in the future to present ourselves in a much better way to you. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

6/10 - 괜찮아요

Eunyoung

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치만 좋은
바로 앞이 몰이라서 좋았습니다. 시설대비 비싸고, 마사지는 기대이하입니다. 가족단위 수영장 이용 투숙객에게는 괜찮을 수도...
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 24일
Dear Eunyoung, Thank you for taking the time to share your rating and your feedback for our improvement. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon and make your stay a memorable one. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sm몰과 가까워서 너무 편하고, 직원들이 엄청 친절함 로비가 넓고 연말 크리스마스 트리 장식도 환상적이었음
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 24일
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating! We look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Thank you for the side room
Thank you for the side room which was bigger than the other rooms and the side view was reaaaaally good for the new years day. We were 3 girls and the room was big enough for the 3 girls. Thank you again for your kind service and I will stay there again if i come back to Cebu. + However, we were not satisfied with the massage in the P2, they did not wash our foot before starting and they did not check our health condition even though we filled in the information before starting. We also checked the strength but they did not apply it.
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 10일
Dear Valued Guest, Thank you for sharing a great review and I am glad that you enjoyed your stay with us through the holiday despite a road bump at the Spa Esc. I have brought this up with the team and rest assured that we will improve our services to avoid a similar incident. Looking forward to have you with us again. Sincerely Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

young joo

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 24일
Dear Young Joo, Thank you for the excellent rating! We appreciate your it and look forward to welcoming you again soon. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

seonho 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 좋아뇽.. 숙박 시설 뷔폐 아주 좋구요 수영장 넘 작은것만 빼면 나머진 굿 입니다.
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 10일
Dear Seonho On, Thank you for leaving a positive review on your recent stay here with us at Radisson Blu Cebu. We at Radisson Blu Cebu ensure to make our guests stay memorable as every moment matters. Looking forward to welcome you again. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
그닥...
단점 : 방음이 안되서 옆방 소음이 다 들림 조식 종류는 많으나 퀄리티가... 바가 10시면 폐장 분위기고, 서비스 수준이 영.. 그래도 호텔인데 택시 좀 잡아달라니까 그랩을 부르라고 하는 입구직원 장점 : SM몰과 붙어있어 필리핀 길바닥 다닐 일이 없음 철통보안 화려한 로비(?) 래디슨 블루 묵는다고 하면 어디가서 개떡취급은 안당함 총평 : 가격은 5성급이나 그만한 값어치를 못함 그러나 리조트를 안묵는다면 딱히 대안도 없는게 현실 그냥 비싼 비즈니스호텔이라고 생각하면 될듯
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 23일
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback to us. I am grateful for this information as this enables us to address such concerns to avoid recurrences. Our apologies if inconveniences were experienced during your stay. We hope to have another opportunity to serve you better on your future stays. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 10일
Dear Valued Guest, Thank you for the positive rating you have expressed for Radisson Blu Cebu. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. We look forward to welcome you again on your future visits here. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

hoyeon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
레디슨 블루 후기
룸 컨디션이 좋았고 sm몰하고 가까워서 좋았습니다
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2020년 1월 24일
Dear Hoyeon, Thank yo for sharing a positive rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. We look forward to see again next time. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

KAYEONG

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 12월 10일
Dear Kayeong, Thank you for sharing a positive rating. I am happy to know that you had an excellent stay with us. Looking forward to your next visit. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

8/10 - 좋아요

choi 님, 대한민국 경기도

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
대체로 양호
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 10월 16일
Dear choi, Thank you for sharing your positive rating on your recent stay here at Radisson Blu Cebu. We are excited just reading through the wonderful feedback we have received from you. We look forward to have you again soon. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

Hwa Jung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 10월 14일
Dear Valued Guest, Thank you for your generous rating. We are happy that you had an excellent experience with your stay. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

YEONHO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: gm 님, 2019년 9월 16일
Dear Valued Guest, Thank you for sharing a positive rating on your recent stay with us at Radisson Blu Cebu. We look forward to welcome you back. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

Ji Hoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good hotel!
아침부터 공사하느랴 시끄러웠던것 말고는 좋았다
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 10월 14일
Dear Ji Hoon, Thank you for sharing your thoughts with us. I am glad to know that you still shared a positive rating despite a the renovation inconveniences during your stay. We look forward to welcome you back on your next visit and hope that we meet your expectations. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
넓고 깔끔한 호텔, 물수압이 다른곳에 비해 굉장히 좋은편, 한적한 실내수영장도 좋았습니다 ^^
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 8월 22일
Dear Valued Guest, Thank you for sharing a positive rating for Radisson Blu Cebu. We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. We look forward to welcome you again on your future visits here. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

Sangeun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
위치랑 룸상태 다 좋아요~
위치도 sm몰 바로 건너편이에요 작은 횡단보도만 건너면 끝ㅋㅋㅋ진짜 편하고 좋았어요. 다만 드라이기가 고장나있었고 슬리퍼가 준비안되있었어요 ㅠㅠ 원래 없는건지..달라하니̄̈ 바로 주시긴했답니다 그래도 다음에 세부시티에 머문다면 또 여기 올거같타요! 좋았습니다~
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 8월 14일
Dear Angeun, Thank you for sharing a review on your recent stay with us. I am glad that you've enjoyed being with us despite a few lapses on the hair dryer. We look forward to serve you better on your next trip to Cebu. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
비추천
체계적이지 못한 방식으로 진행되어 체크인 줄이 매우 길었으며 체크인하는데 1시간정도 소요되었습니다. 낮에는 공사소음때문에 시끄러웠습니다. 아침에는 옆방 이야기소리가 시끄럽게 들렸습니다. 커넥팅룸이라 그런지 방음이 전혀 안되는것 같았습니다. 야외풀장 비치의자에는 전체적으로 모기들이 많이 있었으며 야외풀장 한쪽은 대로와 인접해있어서 매연냄새때문에 비치의자에서 쉴수가 없었어요. 세부 전체적으로 봤을때는 좋은 호텔이지만, 추천하고싶지는 않습니다
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 10월 23일
Dear Valued Guest, Thank you for expressing your concerns on your stay with us at Radisson Blu Cebu. I regret to hear that your stay was unpleasant and service had a few shortfalls. We do hope that you will reconsider visiting again and give us an opportunity to make your stay excellent. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
숙소에 묵는동안 공사소으때문에 스트레스가 쌓였습니다 스트레스 풀기위해 간곳인데 그래도 직원분이 레이트체크아웃과 공항까지 드랍서비스를 제공해주셔서 편하게 이용했습니다 시설도 좋았어요 직원분들도 친절하시고 공사소음을 제외한다면 대체적으로 만족이었습니다 아침 조식도 꽤나 맛있고 종류도 많아서 좋았어요~
2019년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 7월 25일
Dear Valued Guest, Than you for sharing your stay experience with us at Radisson Blu Cebu. I am relieved to learn that despite the construction noise that inconvenienced you, your stay managed to be pleasant on the other hand, mainly brought about by the staff when they assisted you for the airport check in and check out as well the delicious breakfast prepared by our culinary team. I hope that on your next visit to us, you will truly experience a great vacation. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 7월 19일
Dear Valued Guest Thank you for leaving a positive review on your recent stay here with us at Radisson Blu Cebu. We at Radisson Blu Cebu ensure to make our guests stay memorable as every moment matters. Looking forward to welcome you again. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

8/10 - 좋아요

Minwoo

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 7월 6일
Dear Minwo, We are happy to receive your feedback on your recent trip to Radisson Blu Cebu. If we can be of any assistance to make your next stay more memorable, please don’t hesitate to let us know and we look forward welcoming you again. Yours sincerely, Stephan Sieberg General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 6월 14일
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We are delighted to know that you enjoyed staying with us here at the BLU. Looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
조았어요 직원도 친절하고 청소하시는 분들도 계속 인사해주셔서 기분이 매우 좋았어요 첫날에 청소를 2시 넘어서 하러 오셔서 샤워중이라 청소는 못했어요
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 5월 15일
Dear Valued Guest We are most delighted to learn that your stay was made more memorable by the hospitality our team has extended. We at Radisson Blu Cebu ensure to make our guests stay memorable as every moment matters. Looking forward to welcome you again. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

6/10 - 괜찮아요

jiyoon

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
인포직원 상당히 불친절 sm몰 바로옆이라 위치는 최고 룸컨디션 나쁘지않으나 청소중 들어갔는데 화장실 세면대에서 전날 쓴 잔을 물로만 세척중이였음 다리미 샤워로브 구비되어있음
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 5월 20일
Dear Jiyoon, Thank you for sharing your valuable feedback with us. The well-being of our guests have always been our top priorities, and we regret that there were instances that dampened your stay experience. Rest assured that your concerns have been shared with the management team to address such situations. If your travels ever have you visiting Cebu soon, we hope that you allow us the opportunity to delight you with more attentive services in the near future to ensure a wonderful stay at Radisson Blu Cebu. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager

8/10 - 좋아요

MIKYUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: gm 님, 2019년 5월 2일
Dear Valued Guest, Thank you for leaving a positive review on your recent stay here with us at Radisson Blu Cebu. We at Radisson Blu Cebu ensure to make our guests stay memorable as every moment matters. Looking forward to welcome you again. Sincerely, Stephan Sieberg General Manager